Nuffnang

Thursday, September 9, 2010

Selamat Hari Raya.


Salam semua........
di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua bloger2 dan khas kepada Nuffnang......

bulan ramadhan dah nak berlalu....rase sedih bercampur gembira........sebab mcm2 benda yang melanda diriku di bulan ini.....

ape pun ku angap semua itu sebagai dugaan.........amin......

esk dah nak raya.......mcm2 persiapan yang dibuat.....fuuuhh...memang penat gile...
tapi hati tetap rase gembira.......hehehe

pasni ni bleh lah jumpe kenalan yang dah setahun x jumpe...huhuhu...
ape2 pun hope korang punye raya best tahun ni......=)

p/s : agak2 korang aku dapat lagi x duit raya??? =)

SELAMAT HARI RAYA.....MAAF ZAHIR DAN BATIN........

5 comments:

♥Wei Wei♥ said...

Selamat Hari Raya...=)

najib said...

selamat ari raya semua,nang awak kat innit

~~Mr.M~~ said...

selamat hari raya =)

ken said...

selamat hari raya =)

Hazman said...

Dengan ucapan tulus ikhlas : SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI....